hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > قم| علم از نظر رهبری موجب قدرت در دنیا می شود

قم| علم از نظر رهبری موجب قدرت در دنیا می شود

یکی از اعضای علم از نظر رهبر معظم انقلاب، سلطه آور و موجب قدرتمندی در برابر دنیا می شود به همین دلیل نباید صرفا مصرف کننده باشیم.


به گزارش رویداد ایران،حجت الاسلام نیازی در نشست علمی بیانیه گام دوم انقلاب که در سالن جلسات خبرگزاری رسا برگزار شد، موضوع تمدن سازی را مورد اشاره قرار داد و اظهار کرد:  یکی از ویژگی های بیانیه گام دوم انقلاب ورود مستقیم به بحث تمدن اسلامی است.

وی با عنوان اینکه باید بدانیم فردای بدون علم تاریک است، تصریح کرد: علم از نظر رهبر معظم انقلاب، سلطه آور و موجب قدرتمندی در برابر دنیا می شود به همین دلیل نباید صرفا مصرف کننده باشیم.

این مدرس خارج فقه و اصول حوزه علمیه قم گفت: علم در صورتی می‌ تواند تمدن ساز باشد که با معنویت گره بخورد و الا خسارت غیر قابل جبرانی است که الان در تمدن غرب می‌ بینیم با همه پیشرفت ها در حال افول بوده و به یک توحشی برای تربیت اراذل و اشرار تبدیل شده است.

وی با عنوان اینکه برای تحقق تمدن سازی، دو گام انقلاب و نظام اسلامی محقق شده و بُعد سوم برای تمدن اسلامی، دولت سازی و بعد چهارم جامعه سازی است، گفت: ما برای این کار باید الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت را به عنوان هندسه جامع و تفصیلی در نظر بگیریم و این نقشه جامع به عنوان یکی از اسناد بالادستی در نظر گرفته شود .

وی افزود: تحقق اسلامی دولت به رکن بعدی یعنی جامعه اسلامی ارتباط دارد و به هر نسبتی که دولت اسلامی باشد، جامعه هم اسلامی می‌ شود و بعد از این چهار رکن می‌ توانیم یک الگوی درست و قابل پسند به دنیا عرضه کنیم .


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد